Veelgestelde vragen

Waar kan of mag ik gaan liggen ?

Voor de recreatiehaven geldt dat u zelf een ligplaats mag zoeken aan de kade of aan de steigers. Gaat u aan de kade liggen let dan op dat u goed aansluit (1,5 meter). Gaat u in een box liggen let dan op of de box op groen staat en of de maat van uw schip past t.o.v. de box.
Voor de werkhaven en de beroepsvaart geldt dat u zich te allen tijde vooraf moet melden bij de havenmeester van dienst via 06-22305608 of als u vlak bij de haven bent via kanaal 12. De havenmeester zegt u dan of en zo ja, waar een plaats voor u beschikbaar is.

Kan ik een lig- of camperplaats reserveren ?

Reserveren is niet mogelijk. Alleen in speciale gevallen wordt er een uitzondering gemaakt.

Hoe kom ik aan de code voor sanitair en wifi ?

Deze staat op de kassabon die u van de havenmeester krijgt na het afrekenen van het havengeld. Ook is het mogelijk om zelf af te rekenen. scan hiervoor de QR code op de stroompaal die het dichtst bij uw boot of camper staat. Na betaling krijgt u per mail een bevestiging met daar in de codes voor sanitair en wifi.

Waar kan ik afrekenen ?

U kunt zelf afrekenen, scan hiervoor de QR code op de stroompaal die het dichtst bij uw boot of camper staat. Mocht dit niet lukken spreekt u dan een havenmeester aan, deze zijn altijd wel te vinden in of rond de haven. Na betaling krijgt u per mail een bevestiging met daar in de codes voor sanitair en wifi.

 

Hoe kan ik verbinden met wifi ?
  1. Maak verbinding met het netwerk van KPN en tik op KPN om in te loggen
  2.  Voer nu de code in die op de kassabon of in de mail staat. Let op! de code kan maar op één apparaat tegelijk worden gebruikt.
Meer veelgestelde vragen

Contactformulier

Bezoek het havenkantoor tijdens kantoortijden aan de Burgemeester J. Schipperskade 4